.:soft reminder:.

"And if My servants ask thee about Me - behold, I am NEAR; I respond to the call of him who calls, whenever he calls unto Me; let them, then, respond unto Me, and believe in Me, so they might follow the right way" (2:186)

Wednesday, January 5, 2011

Bloglist Istimewa untuk Blogger Baru

Bloglist Istimewa untuk Blogger Baru

In the name of Allah, my Lord, my everything.

hooo...
kalau Nini Kay assume semua dah tahu,
assumption beliau sangatlah kurang tepat
sebab saya memang tak tahu menahu
tentang sesuatu seperti yang tertera di atas sekali itu
hehee...
tapi terima kasih yang tak terhingga untuk nini kay

anyway, ada puan (i assume beliau adalah cik puan yg anggun)
telah berbesar hati menjalankan promosi yang
sangat irresistible sebegini
khas untuk blogger baru yang mula gatal2 tangan nak menulis
tapi ada syarat penyertaan ya.
as listed below:

  • Blog anda mestilah mempunyai follower kurang daripada 300 orang
  • Buat satu entry yang bertajuk "Bloglist Istimewa untuk Blogger Baru" dan linkkan ke entry ini;
  • Tinggalkan Link entry yang telah siap anda di ruangan komen;
  • Tidak wajib untuk menjadi follower saya, namun saya berbesar hati jika ada yang sudi;
  • Tag 3 orang rakan seperjuangan anda;
  • Meminati dunia blogger dan tidak sombong.


oh, kalau mahu tahu lebih details,
silalah ke sini ini ya...

http://www.ahsfantasy24.com/2010/12/bloglist-istimewa-untuk-blogger-baru.html


on my part,
saya punya misi tersendiri untuk menyertai dunia ini.
anda bagaimana?

oh sebelum itu, saya mahu mngetag insan-insan terpilih ini...
sekian wassalam...



No comments:

Post a Comment